Fabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwSamengevouwen papier dat zo vier bladzijden vormt, waarvan enkel de eerste bovenaan bedrukt is. Mogelijks diende het als een prentbriefkaart met veel plaats om een tekst te schrijven. De voorstelling toont het relijkschrijn van het Reliek van het Heilig Bloed links. Rechts is de standplaats van het schrijn te zien in de Basiliek van het Heilig Bloed, gelegen aan de Burg te Brugge.
Fabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuwFabricant
Auguste Ancot (prentmaker)Période et datation
19de eeuw